Stockholm

För ca 1 vecka sen va jag å mamma i stockholm och hade de mysigt:)
Hände ju så klart lite grejer. Redan när vi kom dit faktiskt. Kvart i 5 kom vi in på hotellrummet och kl 5 kom ambulansen. Fick en allergireaktion, på vad vet jag inte men de fick jag. Snabbt gick de. Så ambulansen kom och förde mig till St. Göranssjukhus. I ambulansen fick sköterskan min adrenalinspruta i fingret. Gick inte så bra de. Men gick bra när jag kom in till akutrummet. Där de va en person som gav mig adrenalin i ena armen, sen en annan som tog blodprov i andra armen, sen en annan som satte drop/akutmedicin ingång i högra armen. Full rulle. :)
Sen va vi där i ca 3-4 timmar, sen åkte vi till hotellet igen å åt mat å gick å la oss :)




Sen på söndagen gick vi på stan å shoppade lite, sen gick vi på Hairspray musikalen som va skit bra :) 
Sen efter de orkade jag inte så mycket eftersom jag va så trött efter lördagen. Så blev en go mat på hotellet :)

Sen på måndagen blev de stan å kollade runt i gamla stan å så :)
Sen såg jag denna Kissie å på stan, så ful så de är sönn om henne. Hon klagar på Blondinbellas hy fast hon har en ful hy själv. Sen brun(grönt hår.(hon som går hos denna Bobby jämt) Tuttarna  är inte så stora å så smal är hon inte. Näsan är bland den största å fulaste jag har sett. haha. Måste skriva av mg lite ilska. Hatar folk som klagar så mycket på andra men är nästan fulare själv. Så nu har jag fått sagt de!!! :D

Avslutar en bild på mig och Linnea. (Saknar henne lite nu faktiskt, Är snart ca 2 veckor sen vi sågs sist)




Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0