sängen!

Jaa, just nu ligger jag i sängen å kollar på Sunes jul :) En klassiker :D

Va på tjejkvällen men den sög totalt, så vi gick å fika. Men fick iaf in handlat ett skärp, inte dåligt de:D hahah

jaa vad ska man skriva. ¨?
Jaa kärleken är som den är, vet inte vad jag ska skriva, gillar en pojke iaf, men de har vart upp å ner å fram å tillbaka så vet inte riktigt vad jag ska tro å inte. men släppa taget vill jag inte riktigt än.

Marten till helgen. Blir tiki å åka karuseller. hihihi. ska att bli roligt :)

Sen på måndag åker jag till syrran å Halmstad :) åå när jag kommer hem vet jag inte :D Ska bli kul å va i Halmstad ett tag å komma ifrån hemmet å Arvika. :D

Ha de gött fölk så hörs vi snart igen :D

jag å "lillsyrran" på cinderella förra året:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0