hej hej

Nu va de några dagar sen jag skrev. Har haft annat för mejj :P

Vad har hänt under de dagarna, ja ni de ska kan jag väl berätta. haha.

Fredag så gick jag , Bina, jocke och Fredrik till the roof å drack öl å hade mysigt. Sen gick vi till timmys så grebbarna fick lite mat isig. Sen träffa vi Levi så vi gick till bowlingen å prata med massa folk. haha, helt okej fredag faktiskt. :P haha

Lördag så va jag å bina hos Linus å spela giutar hero å drack massa öl, sen åkte vi taxi till bowlingen å då tävla vi, killarna vs damerna, vilka vann?? Joo DAMERNA, vi är faaan bäst på allt :D Sen spela biljard:D haha. de gick väl som de gick :D va lite för mycket alkohol för att spela:D
Sen blev det tiki 1 timme å den blev ju som de blev.
Sen va de efterfest hos Linnea, å där hände de en del. Endel roliga å en del mindre roliga grejer.


Aja nu ska jag dra mejj till duschen å städa lite :D

<3<3<3<3<3


Ha de bra så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Adå:D Låter som en trevlig helg:D

2009-09-28 @ 21:52:47
URL: http://klonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0