!!!!!!

Så nu ska jag iväg å träna bodystep. ska bli roligt å svettas lite. :D

ikväll så är det tjejkväll i min lilla stad. Så de är massa rabatter på saker, kanske hittar sig något rolit:D
Annars händer det inte så mycket!

Men jag bara HATAR denna Anna Anka. Hon klagar på alla svenskar å på att svenska kvinnor är överviktiga? Halllå, hon bor i USA där det är mest övervikt i hela världen!! Glömmer hon bort att hon är svensk själv eller.
Ja just de hon är ju amerikan nu när hon är gift med en jävla Anka:D haha, vem vill äns byta efternamn å heta Anka. Nej, hade hon inte vart gift med han hade hon vart okänd idag, ååå om de inte kunde vart så. Hon gör ingen nytta ändå.!  En lat tant som lever kvar på 1950 talet med att männen inte behöver göra något! Tro mejj jag tänker då inte stå i köket å städa dag in å dag ut! Å jag tänker inte skaffa folk till det heller, onödiga pengar som vi kan göra något roligt för...... :D








hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0