Trött!

jaa då har man vaknat efter en hel helg av Arvika marten. Trött är ja å ont i hövve nu :P

Fredas skulle jag inte ut egentligen men de blev så ändå för Linda ville ha me mejj ut í bil, så vi börja kl 4 på feedagdag :D Det va roligt faktiskt:) Sen åkte vi till någrs fester men de va inge å hänga i julgranen :P

Sedan i lördas så va jag å bina å jocke på staden å kolla fast det spöregna verkligen så drog hem ganska snabbt.
Sen va de hem å göra sig i ordning å drog till Marcus å palles nya lägenhet å satt där å drack ölspelet å fjanta oss å dissa några bloggersker, Gissa vilka :D asså, typ, lovely. haha, vilka kan de va :D satt å prata skit om dom å andreas dissa dom saom bara den, va roligt å höra att en del pöjker inte tycker att dom är snygga å så :Dhaha

Sen drog vi till tiki å stog i kö i 30 min, gick in, dansa lite , trängdes med folk å sen gick å åt mat, sen skulle vi åkt karuseller då men kom precis när de stängde så de blev inte nöe:D sen gick vi till timmys å prata med folk.
Medans lollo å bina va å köpte mat fick Wester leka lite tjej å blev med mejj bakom ett hus för att kissa. Sen satt vi där å prata lite minnen tills de börja spöregna, åå då kom lollo. :)

Sen hände de lite å sen va de kallt så vi åkte hem, å då hände det grejer som jag inte tar här utan de får ni gissa er till vad å vem de kan handla om ;) men börjar bli trött på det nu. jag är inte värd att behandlas så som du gör. Väx upp nön gång, en kan tycka att de är dax nu!!!

men nu ska jag sova lite, packa sen till Elin för myskväll, skinkrulle å bra film :D

De kommer bilder å så snart :)

ha de bra så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0