Svininfluensan

Nu har jag toge sprutan. Grät mejj till sömns i går pågrunda av att jag är rädd för sprutor. lite löjligt jag vet men tyvärr så är de så. Gråt även innan jag skulle åka iväg, så ringde pappa å fråga om han kunde bli med mejj men då satt han i möte så han kunde inte så då kom de lite mer tårar. Men då tänkte jag att - Emma För faan du är 19 år , skärp dejj de är en liten spruta bara. du kan gå dit själv!!!!!
Och de gjorde jag. :P

Så ringde pappa nyss åå sa att jag fick en film för att jag hade vart så duktig å toge sprutan :)


Ååå nu är bina på väg hit så ska vi dricka kaffe å äta bulle. Ska unna mejj lite för att jag är så stolt över mejj som gick iväg även om jag ville springa mejj å gömma mejj å komma fram när allt denna med svininfluensan är över. men men :P


Hej då :P

edrftghyujikol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0