Halmstad

Sorry för dålig uppdate. haha, inte för att jag tror nön bryr ig men :P

Idag har jag å syrran bowlat å gått på bio på filmen Fame :) hihi. den va jätte bra tycker jag :)

Men  nu häder det inte så möe, syrran gick jämt åå la sig för hon ska upp å jobba i möra men de ska inte jag :P
 åker hem på tisdag sen ska jag å bina till oslo på ondsdag :P hahah

Men nu går väl jag å lägger mejj, eller lägger mejj å ser på vänner:P

Förresten om ni går in på www.kenzas.se så ser in en bild på henne  en pojk under rubriken en dag i staden halmsta. När de sitter på en restaurang så är syrran den blonda bakom med en hästsvans:P åå jag sitter mittimot syrran så om inte denna pöjken hade vart med på bilden utan bara på Kenza så hade jag åå komme me :D hahah. lite coolt å sett henne faktiskt. Hon är så mycket bättre än dessa kissie, dessie eller va de alla nu heter. som är likadana å ser lika ut å säger att alla härmar dom å dom va först me allt. Visste inte ens vilka dom va förräns typ förra veckan :P hahaha
Nej Kenza är bäst å blondinbella går an :P


Puss häjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0