.........

Sitter i soffan å håller på å skriver på mitt USA brev. det går sakta men säkert , så ringde hon som jag har kontakt med å sa att hon skulle kolla igenom brevet när jag va färdigt så det ser bra ut, sen att jag ska på interjuv , när jag snart är färdig :) haha, :P

Sen ska jag åka å köpa Sushi för första gången, haha, se hu de kommer att smaka :P  Skulle egentligen åka till Eurostop å köpa kaffe (espresso house) men tror inte de kommer att gå nöe bra å cykla med den hem , å den kommer säkert bli kall innan jag äns kommer hem :P

Men men :P

Vill sola men får vänta tills jag kommer hem :D


Kommentarer
Postat av: Louise

Har du träffat på lilla Kenza än då? hon ska ju befinna sig i halmstad :P HAHA

2009-10-09 @ 18:37:44
URL: http://louiiseandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0